حل مشکل نیامدن و باز نشدن عکس در گالری اندروید و آیفون
نوشته شده توسط : danial

گاهی اوقات پیش می آید که می خواهید عکسی را در یکی از شبکه های اجتماعی بارگذاری کنید یا به تازگی عکسی را دانلود یا با دوربین گرفته اید ولی وقتی وارد گالری می شوید ، با مشکل نشان ندادن عکسها در گالری گوشی مواجه می شوید. حال سوال اینجاست نیامدن عکس در گالری اندروید و باز نشدن عکس در گالری آیفون چه دلایلی دارد؟ علت ذخیره نشدن عکس در گالری سامسونگ چیست و چگونه می توان این مشکل را برطرف کرد.

علت نیامدن در گالری گوشی چیست ؟

عکسام تو گالری نمیاد ! این مشکل برخی از کاربران می باشد که در تماس ها و کامنت های گروه مشاوره هیواتک مطرح می کنند . در این قسمت می خواهیم به بیان علت باز نشدن عکس در گالری بپردازیم. و برای حل مشکل این کاربران راه حل هایی را ارائه دهیم . عموما این مشکل به دلیل پر شدن حافظه کش گوشی ، ذخیره شدن تصاویر دوربین به صورت Nomedia ، دسترسی های متفاوت در آیفون ، مشکلات نرم افزاری و ... اتفاق می افتد.

رفع مشکل نیامدن عکس در گالری از طریق پاک کردن حافظه کش

حافظه کش هربار که شما وارد گالری می شوید و تصاویری را باز و مشاهده می کنید یک سری فایل را ایجاد و نگه داری می کند که هرچند حجم آنها بسیار کم است ولی به مرور زمان این فایل ها زیاد شده و در نتیجه حجم زیاد تری را هم اشغال می کند. برای پاک کردن حافظه کش در گوشی های اندروید همان طور که در مقالات قبلی به آن اشاره کردیم ، باید اقدامات زیر را انجام دهید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص راه حل های مشکل باز نشدن عکس در گالری گوشی به سایت رفع مشکلات موبایل هیواتک مراجعه فرمایید.

www.heyvatech.com/web/articles/view/971/حل-مشکل-نیامدن-و-باز-نشدن-عکس-در-گالری-اندروید-و-آیفون.html

 

 





:: بازدید از این مطلب : 1411
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: